forum mieszkańców osiedla ZIELONY ŻOLIBORZ
Caida - usunięcie usterek ma nastąpić w ciągu 30 dni. Moja ekipa remontowa wchodzi na początku stycznia.
Lukasz - nie oszukujmy się, podczas remontu zawsze powstają odpady. Czy to będą fragmenty płytek, drewna itp. to i tak trochę tego będzie. Po to te kontenery.
Co do prądu, ja zastrzegłem w protokole (po uwadze fachowca który był ze mną), że odbiór instalacji elektrycznej i wentylacji mechanicznej nastąpi po zdjęciu plomby z licznika.
Ach... Muszę pochwalić ZZ za jeszcze jedno świetne rozwiązanie. Mamy prawo do jednorazowej wymiany wkładki w głównym zamku do mieszkania. Czyli zostawiamy klucz ekipie, żeby usunęła usterki, potem przekazujemy go ekipie remontowej, a po całej tej operacji prosimy o bezpłatną wymianę wkładki, żeby nie było zagrożenia w przypadku gdyby ktoś sobie dorobił klucz
Offline
Robert... Co do wymiany wkladki w drzwiach wejsciowych to jest to standard!!! 10 lat temu juz tak robiono i nie trzeba bylo sie o to specjalnie prosic. Byl termin i hurtem wszystkim wymieniali )
Offline
Kicior - aaaaa to nie wiedziełem Cofam zachwyty
Klatka13 - odbierałem z moim znajomym, który pracuje od dłuższego czasu w branży budowlanej. Robił to w ramach przysługi, nie zajmuje się tym na co dzień. Podpytam się czy byłby zainteresowany i dam Ci znać.
Offline
Znajomy mi polecił fimę odbiorymieszkan.pl. Jestem umówiona na odbiór 06.12, więc dopiero wtedy będę mogła coś więcej napisać. Czy wiecie może czy w mieszkaniach są włączone kaloryfery? Dzwoniłam do RWE i dowiedziłam się, że po podpisaniu z nimi umowy, mają oni 14 dni na uruchomienie usługi :-)
Ostatnio edytowany przez Tunia (2011-11-30 15:18:11)
Offline
Użytkownik
Wczoraj odebrałem z żoną mieszkanie i kaloryfery nie były włączone. O ile mi wiadomo to RWE włącza prąd po podpisaniu umowy. Za ogrzewanie i wodę odpowiada raczej SPEC.
Generalnie mieszkanie jest wykonane bardzo dobrze. Nasze uwagi dotyczyły stolarki okien. Warto zwrócić uwagę na ewentualne zarysowania szyb i ramy. My we współpracy z ekspertem zgłosiliśmy kilka drobnych uwag.
Offline
Tunia napisał:
Czy wiecie może czy w mieszkaniach są włączone kaloryfery?
Nie, w mieszkaniach nie są włączone i z jednej strony bardzo dobrze, bo są zainstalowane przepływowe mierniki ciepła co skutkowałoby naliczaniem zużytego ciepła. Natomiast z włączeniem i sprawdzeniem czy grzeją nie ma problemu, wystarczy w szachcie na swoim piętrze odkręcić zawór i ciepełko popłynie do mieszkania. Grzejnik przy wejściu do klatki grzeje więc ogólnie ciepło jest doprowadzone.
Offline
30 dni na usuwanie usterek to też standard
pytanie tylko czy opóźniają to ile można czy robią raczej na szybko
mi zależy na jak najszybszym rozpoczęciu prac i nie wiem czy mam czekać aż mi je usuną czy nie mogę?
oczywiście zależy to od rodzaju usterki ale może tu jest jakaś ogólna zasada?
Offline
Użytkownik
PRKZ - drobne uwagi dotyczyły stolarki okiennej. Trzy zarysowania ramy (pewnie w trakcie montażu), kilka zarysowań jednej szyby oraz (prawdopodobnie) punktowe pęknięcie w narożniku szyby w sypialni (do sprawdzenia w najbliższym czasie). Generalnie mogę stwierdzić, że wykonawca czyli Unibep podszedł do sprawy bardzo profesjonalnie. Z deweloperem mieliśmy różne przygody mniejsze i większe ale trzeba o tym zapomnieć.
W naszym mieszkaniu powierzchnia jest nieco większa niż w planie więc skorzystaliśmy z niekorzystnego zapisu umowy Co prawda straciliśmy nieco w komórce ale jesteśmy na plus.
Offline